කඩිනම් සම්බන්ධතා

නව විද්‍යුත් ප්‍රවේශපත්‍ර වේදිකාව හඳුන්වා දීම

දිගු පෝලිම්වලට සමුදී පහසු ඔන්ලයින් ටිකට්පත් සඳහා යොමු වෙමු

ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය විද්යුත් ප්‍රවේශපත්ර වේදිකාව ඔබගේ නිවසේ සිටම මගී ප්‍රවේශපත්ර මිලදී ගැනීමට ඔබට අවස්ථාව ලබා දේ

බාධාවකින් තොරව ඇණවුම් කිරීම.

පරිගණකය සහ ජංගම දුරකථන යන දෙකටම ප්‍රශස්ත කර ඇති අපගේ වෙබ් අඩවිය හරහා පහසු පියවර 3කින් ඔබේ මගී ප්‍රවේශපත්‍ර අන්තර්ජාලය හරහා මිලදී ගන්න.

විද්යුත් ප්‍රවේශපත්ර.

කඩදාසි රහිත ප්‍රවේශපත්රවල පහසුව අත්විඳින්න. ඔබගේ ටිකට් වලංගු කිරීමට ඔබගේ QR කේතය ඔබගේ දුරකථනයේ ඉදිරිපත් කරන්න.

ආරක්ෂිත සහ සුරක්ෂිත.

ආරක්ෂිත සහ සුරක්ෂිත PCI අනුකූල ගණුදෙණු ඔබට ඔබේ දත්ත මත මනසේ නිදහස ලබා දෙයි.

සතියකට පෙර මිලදී ගන්න.

ඔබ ඔන්ලයින් ඇණවුම් කරන විට දින 7කට පෙර ඔබේ මගී ප්‍රවේශපත්ර මිලදී ගන්න.

මගීන් 5 දෙනෙකු සඳහා මිලදී ගන්න.

සෑම ඔන්ලයින් ඇණවුමක් සමඟම ආපසු ප්‍රවේශපත්ර ඇතුළුව මගීන් 5ක් දක්වා ප්‍රවේශපත්ර මිලදී ගන්න.

බාධාවකින් තොරව ආපසු ගෙවීම්.

ඔන්ලයින් ව මුදල් ආපසු ගෙවීම සඳහා ඉල්ලීම සහ ඔබේ මුදල් ආපසු ගෙවීමේ ඉල්ලීමේ තත්ත්වය පරික්ෂා කරන්න.

මෙය කෙසේද ක්‍රියාකරන්නේ

ඔබට දැන් ඔබගේ ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය මගී ප්‍රවේශපත්‍ර ඔන්ලයින් හරහා පහසු පියවර 3කින් මිලදී ගත හැක.

slr-main

ඔබගේ ගමන් විස්තර එක් කරන්න.

ඔබගේ ගමනේ පහත ප්‍රධාන විස්තර ඇතුලත් කරන්න. ඔබට එකම ගමනාන්තය සඳහා ප්‍රවේශපත්‍ර කිහිපයක් මිලදී ගත හැකි අතර ආපසු ප්‍රවේශපත්‍ර මිලදී ගැනීමටද තෝරා ගත හැකිය.

ඔබගේ පිටත්වීමේ සහ පැමිණීමේ ස්ථාන එක් කරන්න

ඔබේ මැදිරි පන්තිය සහ ගමන් දිනය තෝරන්න

ඔබේ මගීන් ගණන තෝරන්න

slr-main

ඔබේ ගෙවීම කරන්න

ඔබගේ ඇණවුම් විස්තර සමාලෝචනය කර ඔබගේ ඔන්ලයින් ගෙවීම සිදු කිරීමට ඉදිරියට යන්න.

ඔබගේ ජංගම දුරකථන අංකය හෝ විද්යුත් තැපෑල එක් කරන්න

ඔබේ ඩෙබිට්/ක්රෙඩිට් කාඩ්පත් විස්තර ඇතුළත් කරන්න●

ඔබේ ගෙවීම තහවුරු කරන්න

slr-main

ඔබගේ විද්යුත් ටිකට් පත භාවිතා කරන්න

ඔබගේ විද්යුත් ටිකට් පත ඔබ ඇතුලත් කළ ජංගම දුරකථන අංකයට හෝ විද්යුත් තැපෑලට යවනු ලැබේ. එක් එක් සංචාරය සහ මගීන් සඳහා ඔබට වෙනම විද්යුත් ටිකට් පතක් සහ QR කේතයක් ලැබෙනු ඇත

ඔබගේ විද්යුත් ටිකට් පත SMS හෝ විද්යුත් තැපෑලෙන් ලබා ගන්න

ඔබගේ විද්යුත් ටිකට්පත දුම්රිය ස්ථානයේ සහ දුම්රියේ පෙන්වන්න

ඔබේ ප්‍රවේශ පත්රය වලංගු කිරීමට ඔබේ QR කේතය වලංගු කරන්න

slr-main

මූලික මාර්ගෝපදේශ

විද්යුත් ප්‍රවේශපත්ර භාවිතා කිරීමේදී කරුණාකර පහත ප්‍රධාන මාර්ගෝපදේශයන් සැලකිල්ලට ගන්න.

මූලික මාර්ගෝපදේශ

සෑම විද්යුත් ටිකට් පතක් සහ QR කේතය තනි මගියෙකු සඳහා තනි ගමනක් සඳහා වලංගු වේ. ඔබේ ආරම්භක සහ අවසන් ස්ථානවලින් ඔබට තනි ඇතුල්වීමකට සහ පිටවීමට අවසර ඇත

විද්යුත් ටිකට් වගකීම

වලංගු කිරීම සඳහා ඔබේ විද්යුත් ටිකට් පත ඉදිරිපත් කිරීමට ඔබ බැඳී සිටී. එබැවින් කරුණාකර ඔබගේ ජංගම දුරකථනය ප්‍රමාණවත් ලෙස ආරෝපණය කර ඇති බව හෝ ඔබගේ විද්යුත් ටිකට් පතේ මුද්රණයක් ඇති බව තහවුරු කර ගන්න

දුම්රිය ලබා ගැනීමේ හැකියාව

ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය සේවය ඔබගේ සංචාරය සඳහා දුම්රිය පවතින බවට සහතික නොවේ. කරුණාකර ඔබේ ප්‍රවේශ පත්රය මිලදී ගැනීමට පෙර දුම්රිය ඇති බව සහ කාලසටහන පරීක්ෂා කිරීමට වග බලා ගන්න

ආපසු ගෙවීම් ඉල්ලීම්

ඔබට ඔබගේ සංචාරය අවලංගු කිරීමට අවශ්ය නම් ඔබගේ ගමන් දිනයට දින 1කට පෙර මුදල් ආපසු ඉල්ලා සිටිය හැක. ඔබගේ ප්‍රවේශපත්ර වටිනාකමෙන් 75%ක උපරිම මුදල් ආපසු ගෙවීමක් ඔබට අනුමත කෙරේ

නිතර අසන ප්‍රශ්න

ස්මාට් ප්‍රවේශ පත්‍රයෙදුම සම්බන්ධව

ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය මගප්‍රවේශ පත්‍ර යක් යනු කුමක්ද?

වෙබ් අඩවිය ඔස්සේ ප්‍රවේශ පත්‍රයක් මිල දී ගත හැක්කේ කෙසේද?

මගී ප්‍රවේශ පත්‍රයක් කලින් ලබාගත හැකිද?

එක් අයෙකුට මිළදී ගත හැකි උපරිම මගී ප්‍රවේශ පත්‍ර සංඛ්‍යාව කීයද?

මගී ප්‍රවේශ පත්‍ර සඳහා ලබා ගත හැකි පන්ති මොනවාද?

ආපසු පැමිනිමේ ප්‍රවේශ පත්‍රය වට්ටමක් සහිතව ලබා දෙනවාද?

ආපසු පැමිණීමේ ප්‍රවේශ පත්‍රය සඳහා වෙනත් පන්තියක් හා වෙනත් දුම්රිය ස්ථානයක් තෝරා ගත හැකිද?

වෙනත් වර්ග වල ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය ප්‍රවේශ පත්‍ර සහ සේවා මිළ දී ගත හැකිද?

මගී ප්‍රවේශ පත්‍රයක් මිළදී ගැනීමේදී ආසනයක් වෙන් කල හැකිද?

මුදල් ගෙවීම සඳහා දැනට ඇති ක්‍රමවේද කවරේද?

විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රය ලබා ගන්නේ කෙසේද සහ එයට ප්‍රවේශ විය හැකි ආකාරය කුමක්ද?

යාමට සහ ඒමට ලබා දෙන්නේ එකම විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රයක් සහ එකම QR කේතයක්ද?

මගීන් කිහිප දෙනෙකු සඳහා ප්‍රවේශ පත්‍ර මිළදී ගැනීමේදී ලබා දෙනුයේ එකම විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රයක් සහ QR කේතයක්ද?

විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රය මා හට ලැබී නොමැත. මා කල යුත්තේ කුමක්ද?

මාගේ විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රයේ වලංගුතාව දුම්රිය ස්ථානයේදී සහ දුම්රිය තුළදී පරීක්ෂා කරන්නේ කෙසේද?

මාගේ විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රය අවස්ථා කිහිපයකදී පුද්ගලයින් කිහිප දෙනෙකුට භාවිතා කල හැකිද?

මාගේ ගමන් කාලය තුළ දුම්රිය ස්ථාන වලින් ඇතුල් වීමට සහ පිටවීමට අවසර තිබේද?

මාගේ ගමන අවසන් කරන දුම්රිය ස්ථානයට පෙර ඇති දුම්රිය ස්ථානයකින් පිටවිය හැකිද?

මාගේ ගමන ආරම්භ කිරීමට නියමිත දුම්රිය ස්ථානයට පෙර ඇති දුම්රිය ස්ථානයකින් පිවිසීමට හෝ ගමන අවසන් කිරීමට නියමිත ස්ථානයට පසුව ඇති දුම්රිය ස්ථානයකින් ගමන නිම කල හැකිද?

මගේ විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රය පෙන්වීම සඳහා මාගේ දුරකථන බැටරියේ ආරෝපනයක් නොමැති නම් හෝ මාගේ දුරකථනය ක්‍රියා විරහිත නම්?

මාගේ ගමන සඳහා පවතින දුම්රිය පිළිබඳව තොරතුරු දැන ගන්නේ කෙසේද?

මගේ විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රය සඳහා ගමනාන්තය තෙක් කඩින් කඩ යාමට ඉල්ලීමක් කරන්නේ කෙසේද?

මාගේ විද්‍යුත් ප්‍රවේශ පත්‍රය සඳහා ගමන් කිරීමට නියමිත පන්තියට වඩා ඉහළ පන්තියක යාම සඳහා හෝ ගමන් ගන්නා දිනය වෙනස් කිරීම සඳහා හෝ ඉලිලීමක් කරන්නේ කෙසේද?

මාගේ ප්‍රවේශ පත්‍රය සඳහා මුදල් ආපසු ලබා ගැනීමකට ඉල්ලුම් කරන්නේ කෙසේද?

බාගත කළහැකි සහ මේ සඳහාම වෙන්වූ iOS හෝ Android මොබයිල් ඇප් එකක් පවතීද?

අප අමතන්න

ඕනෑම ප්‍රශ්නයක් සඳහා හෝ ඔබේ ඇණවුමේ කිසියම් ගැටලුවක් වාර්තා කිරීමට සහාය කණ්ඩායම හා සම්බන්ධ වන්න.

slr_logo

Sri Lanka Railways

ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය සේවය

இலங்கக புககயிரதச் செகை

මගී ප්‍රවේශපත් මිලදී ගැනීම

මුදල් ආපසු ඉල්ලුම් කිරීම

මාර්ග පූර්වදර්ශනය

මෙය කෙසේද ක්‍රියාකරන්නේ

මූලික මාර්ගෝපදේශ

නිතර අසන ප්‍රශ්න

අප අමතන්න

නියම සහ කොන්දේසි

© 2024 ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය සේවය, සියළු හිමිකම් ඇවිරිණි